ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA – KOMENDA POWIATOWA POLICJI W BIAŁOBRZEGACH
Zgodnie z postanowieniami ustawy z 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 235 ze zm.) informujemy, iż Komenda Powiatowa Policji w Białobrzegach uruchomiła za pośrednictwem platformy ePUAP elektroniczną skrzynkę podawczą, która umożliwia przesyłanie dokumentów drogą elektroniczną.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych Policji:
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub podpisem poświadczonym profilem zaufanym ePUAP;
1. Akceptowalne formaty załączników to:
· DOC, RTF
· XLS
· CSV
· TXT
· GIF, TIF, BMP, JPG
· ZIP
2. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 9 MB.
3. Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Wnioski o udostępnienie informacji publicznej (bez konieczności logowania się na platformie ePUAP) można przesyłać pocztą elektroniczną na adres kppbialobrzegi@ra.policja.gov.pl (patrz również informacje pod adresem:http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl/KWR/dostep-do-informacji-p/657,Dostep-do-inf-pub.html).