Dostępność KPP w Białobrzegach
Rozmiar czcionki
- INFORMACJA O ZAKRESIE DZIAŁALNOŚCI KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BIAŁOBRZEGACH - ETR I PJM Komendant Powiatowy Policji zajmuje się ochroną bezpieczeństwa ludzi oraz utrzymaniem bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie powiatu. Komendanta Powiatowego Policji powołuje i odwołuje Komendant Wojewódzki albo Komendant Stołeczny Policji po uzyskaniu opinii Starosty. Komendant Powiatowy Policji jest szefem wszystkich policjantów Komendy Powiatowej Policji.
- INFORMACJA O BRAKU DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ I INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BIAŁOBRZEGACH Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
- ZAKRES DZIAŁALNOŚCI KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BIAŁOBRZEGACH Zgodnie z ustawą o Policji z dnia 6 kwietnia 1990 roku tworzy się Policję jako umundurowaną i uzbrojoną formację służącą społeczeństwu i przeznaczoną do ochrony bezpieczeństwa ludzi oraz do utrzymywania bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ LUB INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BIAŁOBRZEGACH Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „wniosek o zapewnienie dostępności”).
- ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ STRON INTERNETOWYCH KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BIAŁOBRZEGACH Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „wniosek o zapewnienie dostępności”).
- INFORMACJA O DOSTĘPNOŚCI KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W BIAŁOBRZEGACH DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI - TEKST ŁATWY DO ODCZYTANIA Komenda Powiatowa Policji w Białobrzegach zobowiązuje się zapewnić dostępność strony internetowej http://https://mazowiecka.policja.gov.pl/wbr zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony interetowej https://mazowiecka.policja.gov.pl/wbr
- ELEKTRONICZY PLIK ZAWIERAJĄCY TEKST ODCZYTYWANY MASZYNOWO