ZAPROSZENIE DO KONKURSU PLASTYCZNEGO
Komendant Powiatowy Policji w Lipsku zaprasza dzieci i młodzież do udziału w konkursie plastycznym.
Regulamin konkursu plastycznego „Kalendarz bezpieczeństwa”:
-
Organizatorem konkursu jest Komendant Powiatowy Policji w Lipsku, a współorganizatorami samorządy z powiatu lipskiego.
-
Celem konkursu jest przedstawienie bezpiecznych zachowań, popularyzacja wiedzy o bezpiecznych zachowaniach, uwrażliwienie młodych ludzi na czyhające niebezpieczeństwa, zrozumienie i poszanowanie przepisów prawa, burzenie stereotypów dotyczących beztroskich zachowań młodych ludzi.
-
Konkurs jest adresowany do uczniów szkół podstawowych i placówek opiekuńczo - wychowawczych,
-
Konkurs odbywa się w okresie 20września – 31 pażdziernika 2021 roku. (Liczy się data wpływu prac do siedziby organizatora). Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie Komendy Powiatowej Policji w Lipsku do dnia 15 grudnia 2021 roku.
-
Każdy uczestnik może zgłosić jedną prace plastyczną.
-
Prace plastyczne w formacie nie mniejszym niż A-4, a nie większa niż A-3 przy wykorzystaniu technik: rysunku, malarstwa (prace płaskie, nie przestrzenne). Prace powinny być wyraźnie opisane na odwrocie: imię i nazwisko, wiek, adres szkoły/placówki, nazwisko opiekuna, telefon kontaktowy.
-
Prace należy nadsyłać lub dostarczać na adres:
Zespół ds. Profilaktyki Społecznej Nieletnich i Patologii
Wydziału Prewencji
Komendy Powiatowej Policji w Lipsku
ul. Spacerowa 31 a.
27-300 Lipsko
-
Ostateczny termin składania prac upływa dnia 31 pażdziernika 2021 roku. Prace zostaną wykorzystane w profilaktycznej pracy policji Najciekawsze prace zostaną użyte do wydania kalendarza na rok 2022. Przesłane prace przechodzą na własność organizatora.
-
Zwycięzców wyłoni jury, które będzie oceniać prace w czasie do 15 grudnia 2021. W skład jury wejdą przedstawiciele Komendy Powiatowej Policji w Lipsku, plastyk i zaproszeni goście.
-
Uczestnicy przekazują na rzecz Komendy Powiatowej Policji w Lipsku prawa autorskie do pracy.
-
Uczestnicy wyrażają zgodę na zamieszczenie swoich danych (imienia i nazwiska) podczas publikacji pracy.
-
Zwycięzcy konkursu otrzymają nagrody.
-
Komenda Powiatowa Policji w Lipsku zastrzega sobie prawo do dodatkowego nagradzania prac, które uzna za godne szczególnego wyróżnienia.
-
Nagroda główna oraz nagrody dodatkowe zostaną wręczone w miesiącu styczniu 2022, w terminie o którym zwycięzcy zostaną poinformowani w późniejszym terminie.
-
Zgłoszenie pracy na konkurs oznacza przyjęcie niniejszego regulaminu.
-
Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne.
-
Wyniki konkursu zostaną, ogłoszone na stronie internetowej organizatora: www.mazowieckapolicja.gov.pl/wli
-
Wszelkie informacje dotyczące Konkursu można uzyskać pod numerem telefonu 47 7028 285
-
O wszystkich sprawach nieuregulowanych Regulaminem decydują organizatorzy konkursu.