Po otrzymaniu wiadomości o kod blik – zadzwoń i upewnij się czy to prawda!
Kolejna osoba została oszukana. 37- letni mężczyzna nie zadzwonił do siostry, by upewnić się czy wiadomość o pożyczce jest prawdziwa. Mężczyzna stracił ponad 2 tys. zł. Apelujemy, przed wysłaniem kodu zadzwoń do osoby, która wysłała wiadomość.
Pomimo licznych apeli w dalszym ciągu zgłaszają się osoby oszukane metodą na system płatności mobilnych. We wrotek (11.02.) policjanci makowskiej policji otrzymali zgłoszenie od 37 – letniego mieszkańca powiatu makowskiego.
Konto siostry zgłaszającego na popularnym komunikatorze zostało przejęte przez oszustów, którzy do rodziny i znajomych wysłali wiadomości z prośbą o przesłanie kodu blik. 37 – latek bez zastanowienia i wcześniejszego kontaktu z siostrą przesłał kody blik i je autoryzował. Mężczyzna stracił ponad 2 tys. zł.
Możesz uchronić się przed stratą pieniędzy!
Pamiętaj. Zawsze po otrzymaniu takiej wiadomości zadzwoń i zapytaj czy wiadomość jest prawdziwa.
podkom. Monika Winnik