Jak wygląda dobór do Policji i o czym trzeba wiedzieć przed podjęciem decyzji o wstąpieniu w jej szeregi?
Nasi stażyści już znają odpowiedzi na powyższe i inne nurtujące ich pytania. Wczoraj, podczas spotkania z Zespołem ds. promocji doboru do służby w Policji wykazali się dużą aktywnością, jedna z kandydatek wypełniła i złożyła już do kadr pierwsze dokumenty.
Choć są Oni na co dzień blisko policjantów i mają możliwość przyjrzenia się służbie, to nie zawsze jest czas by uzyskać więcej informacji i odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Wychodząc naprzeciw Starszy Referent Zespołu Kadr i Szkolenia oraz policjantki wchodzące w skład Zespołu ds. promocji doboru do służby w Policji Komendy Powiatowej Policji w Pułtusku spotkały się wczoraj ze stażystami jednostki. Młodzi ludzie dowiedzieli się o wymaganiach, które muszą spełnić oraz jak wyglądają poszczególne etapy rekrutacji. Osoby zainteresowane służbą otrzymały od pracownika Kadr przygotowane wcześniej materiały promocyjne w tym informatory i ulotki. Policjantki podkreślały, że praca a właściwie służba w Policji nie należy do łatwych. Oprócz dobrej formy fizycznej wymaga zaangażowania, odpowiedzialności, uczciwości i odpowiednich cech psychofizycznych. Funkcjonariuszki podkreślały, że jest to służba pełna wyzwań, satysfakcji i możliwości rozwoju. Nie kryły zadowolenia z realizacji swoich marzeń i ku zaskoczeniu prowadzących – na koniec spotkania otrzymały wypełniony kwestionariusz od jednej z kandydatek.
Przypominamy!
Terminy przyjęcia do służby w 2023 roku to 27 października i 28 grudnia.
Chcesz dowiedzieć się więcej, odwiedź Komendę Powiatową Policji w Pułtusku, bądź skontaktuj się z Zespołem Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu 47 703 42 12 lub 47 703 42 31.
Autor: kom. Milena Kopczyńska