Skargi i wnioski
UWAGA! Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. nr 5 z dnia 22 stycznia 2002 r. poz. 46) "Skargi i wnioski, które nie zawierają imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania".
Skarga powinna zawierać:
imię i nazwisko skarżącego,
dokładny adres zamieszkania (miejscowość, kod pocztowy, ulica, numer domu, numer mieszkania),
dokładny opis zdarzenia,
W sprawach skarg i wniosków interesanci przyjmowani są przez:
1. Komendanta Wojewódzkiego Policji lub wyznaczonego przez niego I Zastępcę Komendanta lub Zastępców Komendanta w każdy wtorek w godzinach od 13.00 do 17.30,
2. Policjantów / pracowników Zespołu Skarg i Wniosków Wydziału Kontroli KWP zs. w Radomiu w każdy wtorek w godz. od 8.00 do 17.30, w pozostałe dni służby / pracy w godz. od 8.00 do 15.30
3. Komendanta Powiatoiwego Policji w Pułtusku w każdą środę w godz. 15:30-17:30.
Interesanci przyjmowani są w budynku Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59.
Wskazane jest wcześniejsze zapisanie się na rozmowę pod nr tel. 47 701 22 02 lub osobiście w sekretariacie Komendanta Wojewódzkiego Policji (II piętro, pokój nr 200)
W Komendzie Głównej Policji ( Warszawa, ul. Puławska 148/150) interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są w dni robocze w godz. 9.00 do 15.00
( w poniedziałki do godz. 17.00) przez oficerów działających z upoważnienia i w imieniu Komendanta Głównego Policji.
Skargi składane pisemnie za pośrednictwem poczty należy kierować na adres:
Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu
Wydział Kontroli
ul.11-go Listopada 37/59
26-600 Radom
telefaksem przesyłać na numer:
47 701 35 56
pocztą elektroniczną na adres:
Komenda Powiatowa Policji w Pułtusku
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3
06-100 Pułtusk
telefaksem przesyłać na numer:
47 70 34 248
pocztą elektroniczną na adres:
bip.kpppultusk@ra.policja.gov.pl