Zamówiona suszarka pomimo wpłaty pieniędzy nie dotarła do kupującej
Kolejne oszustwo internetowe i ta sama historia, zamówiony towar opłacony zanim dotarł do kupującej. Brak suszarki o wartości 1200 zł, zwrotu pieniędzy i kontaktu ze sprzedawcą.
Wczoraj mieszkanka powiatu pułtuskiego zgłosiła oszustwo internetowe. Kobieta na jednej ze stron znalazła suszarkę do włosów, którą postanowiła kupić. Na podany rachunek bankowy wpłaciła całą kwotę 1200zł i cierpliwie czekała na przesyłkę. Niestety... zamówienie nie dotarło, zwrot gotówki również a kontaktu ze sprzedawcą brak.
Ponownie apelujemy o więcej rozsądku i ostrożności podczas internetowych zakupów. Dokonując transakcji w internecie postępujmy tak, jak podczas normalnych zakupów w sklepie, płaćmy za towar który mamy fizycznie w dłoni. Nie zgadzajmy się na wpłaty zaliczek czy też całych kwot i oczekiwanie na nadejście towaru, ponieważ w większości przypadków ten zakupiony/zapłacony produkt nie dociera. Wówczas tracimy czas, pieniądze i nerwy. Dla własnego spokoju i w trosce o nasze fundusze wybierajmy opcję za pobraniem.
Autor: kom. Milena Kopczyńska