Aktualności

„Dzień Otwarty” w Komendzie Powiatowej Policji w Żurominie

Data publikacji 17.05.2018

W sobotę 19 maja 2018 roku w godz. 09:00-12:00 w budynku Komendy Powiatowej Policji w Żurominie odbędzie się „Dzień Otwarty” dla zainteresowanych służbą w Policji. Każdy będzie mógł dowiedzieć się jak wygląda procedura rekrutacji do Policji, jakie warunki trzeba spełnić aby zostać policjantem i jakie dokumenty są niezbędne do złożenia.

Komendant Główny Policji dokonał modyfikacji terminów i limitów przyjęć do służby w Policji dla garnizonu mazowieckiego.


 

Planowane przyjęcia do służby w Policji w 2018 roku:

  • termin 21 maja 2018 – limit 20 osób,

  • termin 2 lipca 2018 – limit 25 osób,

  • termin 24 września 2018 – limit 55 osób,

  • termin 27 grudnia 2018 – limit 80 osób.


 

w następujących jednostkach:


 

Samodzielny Pododdział Prewencji Policji w Płocku

Samodzielny Pododdział Prewencji Policji w Radomiu


 

Komendach Miejskich Policji w:

Ostrołęce, Płocku, Radomiu, Siedlcach


 

Komendach Powiatowych Policji w:

Białobrzegach, Ciechanowie, Garwolinie, Gostyninie, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Makowie Mazowieckim, Mławie, Ostrowi Mazowieckiej, Płońsku, Przasnyszu, Przysusze, Pułtusku, Sierpcu, Sochaczewie, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Węgrowie, Wyszkowie, Zwoleniu, Żurominie, Żyrardowie


 

SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:

  • obywatel polski o nieposzlakowanej opinii

  • nieskazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe

  • korzystający z pełni praw publicznych

  • posiadający co najmniej średnie wykształcenie

  • posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować

  • dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych

Ponadto osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej tj. odbytą zasadniczą służbę wojskową lub zostać przeniesione do rezerwy.


Procedura rekrutacji do służby w Policji składa się z następujących etapów:
- ogłoszenie Komendanta Głównego Policji o rozpoczęciu procedury doboru,
- złożenie wymaganych dokumentów oraz ich ocena,
- rozmowa wstępna,
- test wiedzy,
- test sprawności fizycznej,
- test psychologiczny MultiSelect,
- rozmowa kwalifikacyjna,
- ustalenie stanu zdrowia,
- postępowanie sprawdzające.

 

Powrót na górę strony