Poszukujemy pracownika
Komendant Powiatowy Policji w Żurominie poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Kierownik Kancelarii Tajnej Zespołu ds. OIN Komendy Powiatowej Policji w Żurominie
Komendant Powiatowy Policji w Żurominie ogłasza nabór na stanowisko:
Kierownik Kancelarii Tajnej Zespołu ds. OIN Komendy Powiatowej Policji w Żurominie
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Umowa o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy
Miejsce wykonywania pracy: Żuromin
Komenda Powiatowa Policji
ul. Warszawska 8
09-300 Żuromin
Cel stanowiska: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania kancelarii tajnej
WARUNKI PRACY:
-
praca biurowa w 8-godzinnym systemie pracy,
-
przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
-
czynności przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
-
praca w podstawowym systemie czasu pracy od godz. 7:30 do godz. 15:30.
WYMAGANIA:
-
wykształcenie średnie,
-
doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy w administracji,
-
obsługa komputera w zakresie pakietu MS Office,
-
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
-
odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność,
-
dokładność oraz umiejętność pracy w zespole.
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii
-
korzystanie z pełni praw publicznych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
-
kierowanie i prowadzenie kancelarii tajnej,
-
sprawowanie nadzoru nad obiegiem dokumentów zawierających informacje niejawne,
-
ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych,
-
odbieranie i przekazywanie poczty niejawnej z i do sekretariatu jawnego KPP w Żurominie,
-
przyjmowanie i rejestrowanie dokumentów niejawnych powielonych,
-
przesyłanie wyznaczonych jawnych i niejawnych meldunków informacyjnych do KWP z/s w Radomiu.
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
-
CV, list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie zawodowe,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ,,ściśle tajne'' lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego (Dz. U. z 2019 r. poz. 742).
Dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do: 29 maja 2019 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Żurominie
ul. Warszawska 8,
09-300 Żuromin
z dopiskiem nabór na stanowisko Kierownik Kancelarii Tajnej
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonu. Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 23 6571212 lub 23 6571211.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
-
Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji w Żurominie, adres: ul. Warszawska 8, kod: 09-300 Żuromin;
-
Kontakt: ul. Warszawska 8, kod: 09-300 Żuromin; tel(023) 6571200, fax (023) 6571248, kppzuromin@ra.policja.gov.pl
-
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko sprzątaczki
-
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko sprzątaczki w KPP Żuromin
-
Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
-
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26
-
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane