Oferta pracy
Komendant Powiatowy Policji w Żurominie ogłasza nabór na stanowisko: Sprzątaczki w Zespole Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Żurominie.
Wymiar etatu: 1,0
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy: Żuromin
Komenda Powiatowa Policji
ul. Warszawska 8
09-300 Żuromin
Cel stanowiska:
utrzymanie czystości i porządku w sprzątanych pomieszczeniach Komendy Powiatowej Policji w Żurominie
WYMAGANIA:
-
posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku,
-
wykształcenie co najmniej podstawowe,
-
dyspozycyjność,
-
odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność,
-
dokładność oraz umiejętność pracy w zespole.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
Do podstawowych obowiązków osoby Zatrudnionej należeć będzie utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach budynku Komendy Powiatowej policji w Żurominie oraz na terenie przyległym w tym:
-
zamiatanie i mycie podłóg, odkurzanie wykładzin przydzielonych pomieszczeń,
-
codzienne opróżnianie koszy na śmieci i makulaturę,
-
wycieranie kurzu z ruchomości i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach oraz usuwanie wszelkich nieczystości,
-
codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłóg i ścian wykładanych glazurą lub lamperii w pomieszczeniach sanitarnych,
-
mycie okien, drzwi i lamperii w razie potrzeby,
-
w razie potrzeby sprzątanie terenu przyległego do KPP z zalegających nieczystości (w tym śniegu, liści),
-
podlewanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach.
-
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
-
podanie o pracę,
-
CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
-
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie zawodowe,
-
kserokopie świadectw pracy,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty aplikacyjne należy opatrzyć klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych).
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:
-
Dokumenty należy złożyć do: 18 października 2019 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Żurominie
ul. Warszawska 8,
09-300 Żuromin
z dopiskiem nabór na stanowisko sprzątaczki.
Wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie zakwalifikują się do procesu selekcji nie zostaną o tym powiadomieni telefonicznie ani pisemnie. W przedkładanej ofercie prosimy o podanie kontaktowego numeru telefonu. Dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem telefonu 23 6571212 lub 23 6571211.
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Komendant Powiatowy Policji Żurominie, adres: ul. Warszawska 8, kod: 09-300 Żuromin;
- Kontakt: ul. Warszawska 8, kod: 09-300 Żuromin; tel(023) 6571200, fax (023) 6571248, kpp.zuromin@ra.policja.gov.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko sprzątaczki
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko sprzątaczki w KPP Żuromin
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Publikacja: mł. asp. Tomasz Łopiński