Aktualności

Podnosimy kompetencje

Podczas dwudniowego szkolenia blisko 50 osób, policjantów i pracowników Policji, zajmujących się na co dzień wydatkowaniem pieniędzy publicznych w Komendzie Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu podnosiło swoje kompetencje z zakresu zamówień publicznych. Uczestnikami byli m.in. Zastępca Komendanta Wojewódzkiego Policji insp. Paweł Herbuś nadzorujący służby logistyczne oraz przedstawiciele wszystkich Wydziałów logistycznych, Wydziału Finansów oraz Sekcji Ochrony Pracy.

Pełne dwa dni szkoleniowe dały możliwość usystematyzowania posiadanej wiedzy, zapoznania z nowymi, dotychczas niestosowanymi w naszej organizacji sposobami realizacji zakupów i rozwiania pojawiających się wątpliwości przy realizacji i planowaniu bieżących zakupów.

Możliwość pracy na praktycznych, autentycznych przykładach, zadawania pytań oraz wywoływania dyskusji była dla każdego uczestnika niezwykle aktywizująca i pozwalała na pozyskanie informacji dostosowanej do indywidualnego przypadku i potrzeb.

Niewątpliwie dużym atutem szkolenia było to, że jego trenerem był lider na rynku szkoleniowym w zakresie zamówień publicznych Pan Łukasz Czaban, przedstawiciel firmy ApexNet.

 

Anna Molga

Powrót na górę strony