Zespół ds. Jakości
Decyzją nr 462/2023 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 24 października 2023 roku w sprawie dostosowania, utrzymania i doskonalenia w Laboratorium Kryminalistycznym Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu systemu zarządzania zgodnego z normą PN- EN ISO/IEC 17025:2018 - 02 "Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących" został powołany nieetatowy Zespół ds. Jakości w składzie:
Przewodniczący:
insp. Piotr Janik - Zastępca Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu
Członkowie:
mł. insp. Aneta Najman - Kierownik Laboratorium,
asp. szt. Magdalena Suwała - Kierownik ds. Jakości Laboratorium,
Aleksandra Fularska - Zastępca Kierownika ds. Jakości Laboratorium,
Małgorzata Wójtowicz - starszy specjalista Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu,
osoby wymienione w załączniku nr 3 do niniejszej decyzji
Kierownicy Techniczni:
Pracownia Klasycznych i Technicznych Badań Dokumentów - Piotr Chełstowski (badania klasyczne dokumentów), Elżbieta Kurasik - (badania techniczne dokumentów)
Pracownia Cyfrowych Nośników Danych - Jarosław Piętowski
Pracownia Badań Informatycznych - Michał Kwiatkowski
Pracownia Mechanoskopii - Paweł Kowalewski
Pracownia Wypadków Drogowych - Paweł Lewandowski
Pracownia Broni i Balistyki - Tomasz Walczak
Pracownia Identyfikacji i Wizualizacji Śladów - Łukasz Jakubiak, Renata Orzechowska (zastępca)
Pracownia Traseologii - Marcin Duraziński
Rozkazem organizacyjnym nr 11/23 z dnia 27 listopada 2023 roku podpisanym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu zmieniona została struktura organizacyjna Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, w wyniku czego zlikwidowane zostały pracownie Badań Środków Odurzających oraz Badań Alkoholu w Płynach Ustrojowych, w ich miejsce utworzono Pracownię Badań Chemicznych.
Pracownia Badań Chemicznych- Mariusz Masiewicz, Grzegorz Świerczyński (zastępca).
Do podstawowych zadań zespołu należy:
- wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania;
- identyfikacja odstępstw od systemu zarządzania lub od procedur realizacji działalności laboratoryjnej;
- inicjowanie działań zapobiegających lub minimalizujących takie odstępstwa;
- raportowanie do kierownictwa laboratorium o funkcjonowaniu systemu zarządzania i wszelkich potrzebach jego doskonalenia;
- zapewnienie skuteczności działalności laboratoryjnej;
- ustalanie priorytetów w sprawie zmian zakresu akredytacji;
- zabezpieczenie w planie finansowym Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu środków finansowych potrzebnych na utrzymanie systemu zarządzania jakością w wysokości wskazanej przez Laboratorium.