Zespół ds. Jakości Ogranizacji i Nadzoru

Zespół ds. Jakości

Data publikacji 04.06.2020

Decyzją nr 462/2023 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 24 października 2023 roku w sprawie dostosowania, utrzymania i  doskonalenia w Laboratorium Kryminalistycznym Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu systemu zarządzania zgodnego z normą PN- EN ISO/IEC 17025:2018 - 02 "Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących" został powołany nieetatowy Zespół ds. Jakości w składzie:

Przewodniczący:

insp. Piotr Janik - Zastępca Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu

Członkowie:

mł. insp. Aneta Najman - Kierownik Laboratorium,

asp. szt. Magdalena Suwała - Kierownik ds. Jakości Laboratorium, 

Aleksandra Fularska  - Zastępca Kierownika ds. Jakości Laboratorium,

Małgorzata Wójtowicz - starszy specjalista Wydziału Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu,

osoby wymienione w załączniku nr 3 do niniejszej decyzji

Kierownicy Techniczni:

Pracownia Klasycznych i Technicznych Badań Dokumentów - Piotr Chełstowski (badania klasyczne dokumentów), Elżbieta Kurasik - (badania techniczne dokumentów)

Pracownia Cyfrowych Nośników Danych - Jarosław Piętowski

Pracownia Badań Informatycznych - Michał Kwiatkowski

Pracownia Mechanoskopii - Paweł Kowalewski

Pracownia Wypadków Drogowych - Paweł Lewandowski

Pracownia Broni i Balistyki - Tomasz Walczak

Pracownia Identyfikacji i Wizualizacji Śladów - Łukasz Jakubiak, Renata Orzechowska  (zastępca)

Pracownia Traseologii - Marcin Duraziński

Rozkazem organizacyjnym nr 11/23 z dnia 27 listopada 2023 roku podpisanym przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu zmieniona została struktura organizacyjna Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu, w wyniku czego zlikwidowane zostały pracownie Badań Środków Odurzających oraz Badań Alkoholu w Płynach Ustrojowych, w ich miejsce utworzono Pracownię Badań Chemicznych. 

Pracownia Badań Chemicznych- Mariusz Masiewicz, Grzegorz Świerczyński (zastępca).

Do podstawowych zadań zespołu należy:

  1. wdrażanie, utrzymanie i doskonalenie systemu zarządzania;
  2. identyfikacja odstępstw od systemu zarządzania lub od procedur realizacji działalności laboratoryjnej;
  3. inicjowanie działań zapobiegających lub minimalizujących takie odstępstwa;
  4. raportowanie do kierownictwa laboratorium o funkcjonowaniu systemu zarządzania i wszelkich potrzebach  jego doskonalenia;
  5. zapewnienie skuteczności działalności laboratoryjnej;
  6. ustalanie priorytetów w sprawie zmian zakresu akredytacji;
  7. zabezpieczenie w planie finansowym Komendy Wojewódzkiej Policji z siedzibą w Radomiu środków finansowych potrzebnych na utrzymanie systemu zarządzania jakością w wysokości wskazanej przez Laboratorium.

 

Powrót na górę strony