Powrót do służby
Rekrutacja dla byłych funkcjonariuszy Policji
Postępowanie w tym trybie prowadzone jest wobec byłego funkcjonariusza, który
w trakcie służby uzyskał kwalifikacje zawodowe podstawowe oraz złożył wymagane dokumenty.
1. Przed upływem 5 lat od dnia wystąpienia ze służby - postępowanie kwalifikacyjne składa się z etapów:
- złożenie wymaganych dokumentów
- rozmowa kwalifikacyjna
- komisja lekarska
- postępowanie sprawdzające
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do służby w Policji adresowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji
z siedzibą w Radomiu - wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
- kopie w postaci papierowej dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- świadectwo ukończenia szkolenia zawodowego podstawowego - oryginał dokumentu do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej książeczki wojskowej albo innego dokumentu potwierdzającego uregulowanie stosunku do służby wojskowej, jeżeli kandydat jest objęty ewidencją wojskową - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopia posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów.
2. Po upływie 5 lat od dnia wystąpienia ze służby - postępowanie kwalifikacyjne składa się z etapów:
- złożenie wymaganych dokumentów
- test sprawności fizycznej
- rozmowa kwalifikacyjna
- komisja lekarska
- postępowanie sprawdzające
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do służby w Policji adresowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji
z siedzibą w Radomiu - wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
- kopie w postaci papierowej dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- świadectwo ukończenia szkolenia zawodowego podstawowego - oryginał dokumentu do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej książeczki wojskowej albo innego dokumentu potwierdzającego uregulowanie stosunku do służby wojskowej, jeżeli kandydat jest objęty ewidencją wojskową - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopia posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów.
3. Niezależnie od daty wystąpienia ze służby, jeżeli kandydat posiada stopień w korpusie co najmniej oficerów młodszych Policji - postępowanie kwalifikacyjne składa się z etapów:
- złożenie wymaganych dokumentów
- rozmowa kwalifikacyjna
- komisja lekarska
- postępowanie sprawdzające
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie do służby w Policji adresowane do Komendanta Wojewódzkiego Policji
z siedzibą w Radomiu - wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
- kopie w postaci papierowej dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- świadectwo ukończenia szkolenia zawodowego podstawowego - oryginał dokumentu do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- dokument potwierdzający posiadanie stopnia policyjnego w korpusie co najmniej oficerów młodszych - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru
- kopie w postaci papierowej świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej książeczki wojskowej albo innego dokumentu potwierdzającego uregulowanie stosunku do służby wojskowej, jeżeli kandydat jest objęty ewidencją wojskową - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopia posiadanego poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru,
- kopie w postaci papierowej innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów.
Wobec kandydatów, którzy posiadają aktualne odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa nie będzie przeprowadzany etap: postępowanie sprawdzające, które jest określone w przepisach o ochronie informacji niejawnych.
Kandydat – były funkcjonariusz podczas rozmowy kwalifikacyjnej jest oceniany z dwóch obszarów: motywacja do podjęcia służby w Policji i społeczna postawa wobec ludzi.
Pliki do pobrania
-
Ogłoszenie - BYŁY FUNKCJONARIUSZ POLICJI PRZED UPŁYWEM 5 LAT OD ZWOLNIENIA Z TEJ SŁUŻBY, JEŻELI PODCZAS JEJ PEŁNIENIA UZYSKAŁ KWALIFIKACJE ZAWODOWE PODSTAWOWE
251.56 KB
-
Ogłoszenie - BYŁY FUNKCJONARIUSZ POLICJI PO UPŁYWIE 5 LAT OD ZWOLNIENIA Z TEJ SŁUŻBY, JEŻELI PODCZAS JEJ PEŁNIENIA UZYSKALI KWALIFIKACJE ZAWODOWE PODSTAWOWE
254.02 KB
-
Ogłoszenie - BYŁY FUNKCJONARIUSZ, KTÓRY W DNIU ZWOLNIENIA ZE SŁUZBY W POLICJI POSIADAŁ POLICYJNY STOPIEŃ W KORPUSIE CO NAJMNIEJ OFICERÓW MŁODSZYCH POLICJI.
254.09 KB