Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Transportu
Zespół Finansów, Zaopatrzenia i Transportu
47 70 532 16, 47 70 532 85, 47 70 532 03
Do zadań Zespołu Finansów, Zaopatrzenia i Transportu należy w szczególności:
-
realizacja wydatków reprezentacyjnych i okolicznościowych w ramach przyznanego limitu finansowego w odpowiednich paragrafach i pozycjach klasyfikacji wydatków budżetowych;
-
sporządzanie comiesięcznych wykazów należności policjantów i pracowników Policji, list należności pozapłacowych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz rozliczanie dokumentacji finansowej wydatków w ramach limitów finansowych;
-
sprawdzania dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalno-rachunkowym oraz kontrola stwierdzająca dokonanie operacji księgowych zgodniez obowiązującym obiegiem dokumentów w KWP;
-
wystawianie, podpisywanie, prowadzenie rejestru faktur w zakresie czynności wykonywanych na podstawie zawartych umów cywilno-prawnych oraz nadzór nad terminowymi wpłatami należności;
-
rozliczanie „sum do rozliczenia”;
-
obsługa SWOP;
-
prowadzenie postępowań w sprawach szkód w majątku Komendy;
-
przeprowadzanie spisów z natury i wyjaśnianie różnic inwentaryzacyjnych;
-
prowadzenie ewidencji sprzętu i wyposażenia w rozbiciu na poszczególnych użytkowników i uzgadnianie jej raz w roku z ewidencją analityczną prowadzonąw Wydziale Gospodarki Materiałowo-Technicznej KWP;
-
wydawanie i prowadzenie ewidencji magazynowo-materiałowej wydanych materiałówi napoi chłodzących poszczególnym użytkownikom;
-
sporządzanie wykazów dodatkowych należności za niewydane w naturze posiłki profilaktyczne oraz równoważnika za żywienie psów służbowych w formie elektronicznej i papierowej;
-
wydawanie talonów na posiłki profilaktyczne oraz rozliczanie ilości wydanych posiłków;
-
zgłaszanie potrzeb Komendy w zakresie sprzętu, wyposażenia i materiałów;
-
dostarczanie do zakładów naprawczych, z którymi są zawarte umowy, sprzętui wyposażenia do naprawy, konserwacji i legalizacji;
-
prowadzenie magazynu podręcznego sprzętu i materiałów;
-
prowadzenie ewidencji i naliczanie dopłat do wypoczynku;
-
prowadzenie nadzoru nad zużyciem oleju napędowego w agregatach prądotwórczych oraz pozostałym sprzęcie gospodarczym zasilanym paliwem;
-
bieżąca konserwacja budynków służbowych i mieszkalnych;
-
prowadzenie ewidencji mieszkań będących w dyspozycji Komendanta i nadzorowanie gospodarki mieszkaniowej w Komendzie;
-
prowadzenie dokumentacji mieszkaniowej policjantów podległych Komendantowi oraz emerytów/rencistów policyjnych;
-
opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń mieszkalnych dla podległych policjantów oraz w zakresie pomocy w budownictwie mieszkaniowym dla emerytów/rencistów policyjnych;
-
sporządzanie wykazów dodatkowych należności do wypłaty świadczeń mieszkaniowych dla uprawnionych policjantów oraz w zakresie pomocy w budownictwie mieszkaniowym dla uprawnionych emerytów/rencistów policyjnych, na podstawie wydanych decyzji administracyjnych organu Policji;
-
monitorowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej, wody oraz ścieków, gazu, wywozu nieczystości, wprowadzanie odczytów właściwych liczników do bazy Systemu Rozliczania Energii;
-
prowadzenie ewidencji opału oraz zabezpieczanie próbek dostarczonego opału;
-
monitorowanie zużycia energii elektrycznej i cieplnej, wody, gazu, wywozu nieczystości;
-
realizacja zadań z zakresu przygotowań obronnych stosownie do właściwości komórki;
-
prowadzenie gospodarki transportowej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
a w szczególności: -
prowadzenie ewidencji sprzętu transportowego,
-
prowadzenie ewidencji wypadków i kolizji drogowych, w których uczestniczył służbowy sprzęt transportowy,
-
wystawianie i przechowywanie miesięcznych książek kontroli pracy sprzętu transportowego oraz monitorowanie zużycia pobranych materiałów mpis,
-
zapewnienie sprawności technicznej sprzętu transportowego poprzez zlecenie
i dokonywanie obsług bieżących, przeglądów, napraw oraz badań technicznych, -
prowadzenie nadzoru nad eksploatacją sprzętu transportowego w Komendzie,
w szczególności kontroli sprawności sprzętu transportowego, badan technicznych
i dokumentacji jego eksploatacji, -
sporządzanie meldunku o zaistniałym wypadku/kolizji i przesyłanie go do komórki prowadzącej gospodarkę transportową (Wydział Transportu KWP),
-
przechowywanie wszelkiej dokumentacji dotyczącej sprzętu transportowego,
-
prowadzenie ewidencji zleceń wydawanych na naprawy pojazdów w podmiotach zewnętrznych,
-
opracowywanie faktur za obsługi i naprawy służbowego sprzętu transportowego przychodzące z podmiotów zewnętrznych pod względem formalno-rachunkowym
i merytorycznym oraz przesyłanie ich do Wydziału Transportu KWP wrazz obowiązującą dokumentacją, -
prowadzenie nadzoru nad wykonywaniem usług i ich zasadności w zakładach zewnętrznie wykonujących naprawy pojazdów służbowych,
-
prowadzenie ewidencji dotyczącej powierzenia do stałego lub doraźnego prowadzenia służbowego sprzętu transportowego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
-
wydawanie upoważnień i zezwoleń funkcjonariuszom i pracownikom Policji uprawniających do prowadzenia pojazdów służbowych,
-
wydawanie skierowań na badania kierowców oraz psychologiczne do prowadzenia pojazdów służbowych,
-
przesyłanie wszelkich informacji o eksploatowanym sprzęcie transportowymw zakresie określonym przez komórkę prowadząca gospodarkę transportową;
-
prowadzenie postępowań wyjaśniająco-szkodowych;
-
realizacja zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
-
współpraca z komórkami organizacyjnymi KWP właściwymi w sprawach finansów, zaopatrzenia i transportu.