Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika
Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej
poszukuje pracownika na stanowisko sekretarka – praca biurowa
Sekretarka – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy na zastępstwo
Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Płk. K. Piłata 12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie korespondencji i przesyłek dekretowanych z kancelarii jednostki
- Prowadzenie dziennika przyjętych dokumentów – korespondencyjnego i podawczego
- Doręczanie Naczelnikom Wydziału Kryminalnego, Wydziału Prewencji, Wydziału Ruchu Drogowego i Kierownikowi Referatu Ogólnego korespondencji i przesyłek po zadekretowaniu i rozdysponowanie ich zgodnie z poleceniami pracownikom za pokwitowaniem w odpowiednich ewidencjach kancelarii.
- Kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania.
- Prowadzenie ewidencji pieczęci i stempli w KPP, prawidłowe zabezpieczenie pieczątek przed użyciem przez osoby trzecie
- Sporządzanie wykazu poczty zwykłej i wprowadzanie do systemu poczty specjalnej.
- Ewidencjonowanie i wydawanie wpływających do KPP pakietów z dowodami osobistymi
- Rozliczanie liczb z dziennika korespondencyjnego
- Rozliczanie i przechowywanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania wg kat. BC
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych oraz obsługa faksu.
- Odbieranie na bieżąco służbowej poczty elektronicznej.
- Należyta obsługa gości i interesantów oraz dbałość o estetykę sekretariatu.
- Zachowanie tajemnicy służbowej i realizacja poleceń przełożonego.
- Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego.
- Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy
Warunki Pracy:
- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- dyspozycyjność
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa,
- praca w pomieszczeniu
- oświetlenie naturalne i sztuczne
Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
- wykształcenie średnie
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych
- doświadczenie w pracy biurowej
- dobra organizacja pracy
- komunikatywność
- wysoka kultura osobista
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Osoby , których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
- Wynagrodzenie na zajmowanym stanowisku 2000, - złotych ( Brutto)
Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 23 października 2017 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. K. Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach naboru. Prosimy o podanie nr telefonu w CV.
Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: (29) 7469223, (29) 7469265.