Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
poszukuje pracownika na stanowisko - pracownik obsługi gospodarczej
Pracownik obsługi gospodarczej – 1 stanowisko w wymiarze 0,5 czasu pracy
w ramach umowy o pracę w Zespole Wspomagającym
Miejsce pracy: Komisariat Policji w Małkini Górnej, ul. Nurska 39
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
codzienne zamiatanie, zmywanie i odkurzanie pomieszczeń w budynku KP
-
codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do wyznaczonych miejsc
-
codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłogi i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniu łazienki
-
codzienne wycieranie kurzu z urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach
-
mycie i pastowanie podług przynajmniej raz w miesiącu
-
mycie okien i drzwi nie mniej niż dwa razy w roku
-
czyszczenie wykładzin i chodników
-
mycie powierzchni biurek, stołów i szaf
-
podlewanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach
-
koszenie trawy na posesji komisariatu
-
zamiatanie powierzchni przed budynkiem wyłożonej kostką brukową
-
grabienie liści i utrzymanie w należytym stanie trawników i rabat kwiatowych
-
w okresie zimy: usuwanie śniegu z chodników, schodów, podjazdów do garaży oraz posypywanie piaskiem oblodzonych powierzchni
-
utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych.
Warunki Pracy:
-
praca fizyczna,
-
praca zarówno w pomieszczeniach budynku, jak również poza budynkiem
Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
-
-
wykształcenie zawodowe,
-
dobra organizacja pracy,
-
dokładność, rzetelność.
-
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń
Inne informacje:
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
-
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
-
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
-
Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
-
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
-
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
-
Wynagrodzenie na zajmowanym stanowisku 1.050, - złotych (w przeliczeniu na pełny etat 2.100,- brutto)
Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 sierpnia 2018 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. K. Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach naboru. Prosimy o podanie nr telefonu w CV.
Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: (29) 7469223, (29) 7469253.
Komendant Powiatowy Policji
w Ostrowi Mazowieckiej
podinsp. Mirosław Olszewski