Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika

Data publikacji 02.08.2018

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

poszukuje pracownika na stanowisko - pracownik obsługi gospodarczej

 

Pracownik obsługi gospodarczej – 1 stanowisko w wymiarze 0,5 czasu pracy

w ramach umowy o pracę w Zespole Wspomagającym

 

Miejsce pracy: Komisariat Policji w Małkini Górnej, ul. Nurska 39

 

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

 

  • codzienne zamiatanie, zmywanie i odkurzanie pomieszczeń w budynku KP

  • codzienne opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie ich do wyznaczonych miejsc

  • codzienne mycie urządzeń sanitarnych oraz podłogi i ścian wykładanych glazurą w pomieszczeniu łazienki

  • codzienne wycieranie kurzu z urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach

  • mycie i pastowanie podług przynajmniej raz w miesiącu

  • mycie okien i drzwi nie mniej niż dwa razy w roku

  • czyszczenie wykładzin i chodników

  • mycie powierzchni biurek, stołów i szaf

  • podlewanie roślin znajdujących się w pomieszczeniach

  • koszenie trawy na posesji komisariatu

  • zamiatanie powierzchni przed budynkiem wyłożonej kostką brukową

  • grabienie liści i utrzymanie w należytym stanie trawników i rabat kwiatowych

  • w okresie zimy: usuwanie śniegu z chodników, schodów, podjazdów do garaży oraz posypywanie piaskiem oblodzonych powierzchni

  • utrzymanie czystości w pomieszczeniach socjalnych.

 

Warunki Pracy:

 

  • praca fizyczna,

  • praca zarówno w pomieszczeniach budynku, jak również poza budynkiem

 

Wymagania związane ze stosunkiem pracy:

 

    • wykształcenie zawodowe,

    • dobra organizacja pracy,

    • dokładność, rzetelność.

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

 

  • życiorys i list motywacyjny,

  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,

  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie

  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.

  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,

  • kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń

 

 

Inne informacje:

 

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

  • Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.

  • Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.

  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.

  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

  • Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

  • Wynagrodzenie na zajmowanym stanowisku 1.050, - złotych (w przeliczeniu na pełny etat 2.100,- brutto)

 

Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 17 sierpnia 2018 roku pod adresem:

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

ul. K. Piłata 12

07-300 Ostrów Mazowiecka

 

Osoby, których oferty będą spełniać wymagania formalne zostaną poinformowane telefonicznie o kolejnych etapach naboru. Prosimy o podanie nr telefonu w CV.
Oferty niewykorzystane zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru.

 

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu: (29) 7469223, (29) 7469253.

 

 

 

Komendant Powiatowy Policji

     w Ostrowi Mazowieckiej

 

                              podinsp. Mirosław Olszewski

 

Powrót na górę strony