Komenda Powiatowa Policji zatrudni pracownika
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej zatrudni pracownika na stanowisko – sekretarki.
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
zatrudni pracownika na stanowisko – sekretarki
Sekretarka – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy pracę
w Wydziale Kryminalnym.
Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Płk. K. Piłata 12
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Przyjmowanie korespondencji i przesyłek dekretowanych z sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji oraz od dyżurnych.
-
Prowadzenie dziennika przyjętych dokumentów- korespondencyjnego i podawczego.
-
Doręczanie Naczelnikowi Wydziału Kryminalnego korespondencji i przesyłek do zapoznania i po zadekretowaniu rozdysponowanie ich zgodnie z poleceniami pracownikom za pokwitowaniem w odpowiednich ewidencjach sekretariatu Wydziału Kryminalnego,
-
Kompletowanie, przechowywanie i rozliczanie dokumentów ostatecznie załatwionych do czasu ich archiwizacji lub brakowania,
-
Prowadzenie rejestru rachunków wystawianych przez biegłych i inne instytucje dla potrzeb postępowań przygotowawczych i ich rozdysponowywanie na poszczególnych policjantów.
-
Sporządzanie wykazu poczty zwykłej oraz wprowadzanie do systemu poczty specjalnej,
-
Współpraca z sekretariatem Komendanta Powiatowego Policji w Ostrowi Mazowieckiej,
-
Gospodarowanie przepisami służbowymi poprzez ich ewidencjonowanie i przekazywanie do zapoznania,
-
Prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziału Kryminalnego,
-
Przestrzeganie przepisów z zakresu bhp i p. poż. oraz tajemnicy państwowej i służbowej.
Warunki Pracy:
-
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
-
dyspozycyjność
-
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
praca biurowa,
-
obsługa urządzeń biurowych,
-
praca w pomieszczeniu,
-
oświetlenie naturalne i sztuczne.
Wymagania związane ze stosunkiem pracy:
-
wykształcenie średnie,
-
doświadczenie w pracy biurowe,
-
dobra organizacja pracy,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność,
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do
celów rekrutacji,
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne
przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń,
Inne informacje:
-
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia
osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
-
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
-
Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
-
Osoby , których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
-
Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
-
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Dokumenty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 21 września 2018 roku pod adresem:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. K. Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod
numerem telefonu: (29) 7469223, (29) 7469253.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu
rekrutacji jest Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej ul. Płk. K. Piłata 12, 07-300 Ostrów Mazowiecka, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Komendanta Powiatowego Policji w Ostrowi Mazowieckiej inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
-
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej, ul. Płk. K. Piłata 12
Cel i podstawy przetwarzani
Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c RODO w tj. ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit a RODO tj .zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1. RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
-
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do usunięcia danych osobowych;
-
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.