Zakupiona odzież nie dotarła do kupującej
Policjanci z nurskiego posterunku prowadzą sprawę internetowego oszustwa. Mieszkanka powiatu ostrowskiego mimo, że wpłaciła całą kwotę nie otrzymała zakupionej odzieży.
Mieszkanka powiatu ostrowskiego zgosiła, że jakiś czas temu na stronie internetowej zauważyła atrakcyjną cenę damskich garniturów. Postanowiła zamówić 4 sztuki, wpłaciła całą kwotę na podany nr rachunku bankowego w sumie kilkaset złotych. Niestety po wpłacie pieniędzy kontakt ze sprzedawcą urwał się a zamówiona i zapłacona odzież nie dotarła do kupującej.
Przypominamy o zachowaniu ostrożności podczas internetowych zakupów. Podczas zawierania transakcji stosujmy zasadę ograniczonego zaufania i nie wpłacajmy całej kwoty przed otrzymaniem towaru. Wybierajmy opcję za pobraniem wówczas płacimy w momencie gdy produkt do nas dotrze. Niestety często jest tak, że gdy kupujący przeleje na rachunek całą kwotę kontakt ze sprzedawcą "urywa się" a zamówiony towar nie zostaje dostarczony.
mł.asp Marzena Laczkowska