Aktualności

Oferta pracy w ostrowskiej komendzie

Data publikacji 06.03.2023

Poszukujemy kandydata na stanowisko robotnika gospodarczego.

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

poszukuje pracownika na stanowisko robotnika gospodarczego

 

Robotnik gospodarczy – 1 stanowisko w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy o pracę
w Zespole  Finansów i Zaopatrzenia Referatu Ogólnego

Miejsce pracy: Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej,  ul. Płk. K. Piłata 12

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Kontrola sprawności i naprawa urządzeń i sprzętu komendy.
  • Okresowe konserwowanie (malowanie) elementów metalowych (ogrodzenie, drzwi)
    i drewnianych.
  • Konserwowanie i naprawa zamków.
  • Wymiana żarówek.
  • Naprawa urządzeń sanitarno-kanalizacyjnych i sanitarnych w razie potrzeby.
  • Naprawa i wymiana uchwytów okiennych.
  • Wykonywanie drobnych prac murarskich.
  • Drobne naprawy dachu i rynien.
  • Koszenie trawników.
  • Utrzymanie czystości na placu i terenie przyległym do budynku komendy.
  • Dbałość o konserwacje i właściwą eksploatację powierzonych narzędzi.
  • Wykonywanie prostych czynności obsługowych przy użytkowanych pojazdach służbowych np. wymiana żarówek, wydawanie płynów do spryskiwaczy).
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
  • Przestrzeganie zasad BHP oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym udział w wymaganych szkoleniach z tego zakresu.
  • Przestrzeganie  czasu pracy ustalonego u pracodawcy, regulaminu pracy oraz innych wewnętrznych regulacji obowiązujących w Komendzie Powiatowej Policji w  Ostrowi Mazowieckiej.
  1. Warunki Pracy:
  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
  • dyspozycyjność
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
  • Budynek i teren przyległy KPP Ostrów Mazowiecka
  • oświetlenie naturalne i sztuczne

 

Wymagania związane ze stosunkiem pracy:

    • wykształcenie  średnie lub zawodowe
    • dobra organizacja pracy
    • systematyczność w działaniu
    • dokładność
    • samodzielność, kreatywność, odpowiedzialność

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
  • kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń

 

Inne informacje:

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
    i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
  • Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  • Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
  • Osoby , których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
  • Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Dokumenty należy  składać lub przesłać w terminie do dnia 17 marca  2023 roku pod adresem:

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

ul. K. Piłata 12

07-300 Ostrów Mazowiecka

 

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia pod numerem telefonu:  47 70 44 226, 47 70 44 223.

 

mł.asp Marzena Laczkowska

 

 

 

Powrót na górę strony