Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika
OGŁOSZENIE o naborze nr 13778 z dnia 1 sierpnia 2017 roku
Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Inspektora - Wydziału Kryminalnego w korpusie służby cywilnej
Miejsce wykonywania pracy: Adres Urzędu:
Ostrów Mazowiecka Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
Warunki Pracy:
-
-
współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej
-
oświetlenie naturalne i sztuczne
-
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
-
wymuszona pozycja ciała
-
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Utrzymanie i obsługa wewnątrz powiatowej sieci łączności kablowej i radiowej oraz informatycznej, a także ich zabezpieczenie.
-
Tworzenie i wykorzystywanie policyjnych i poza policyjnych komputerowych baz danych do celów analitycznych.
-
Udzielanie policjantom informacji z dostępnych baz danych.
-
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania modułu dostępu do danych i systemu indywidualnych uprawnień użytkowników.
-
Organizowanie łączności w stanach kryzysowych oraz na czas operacji.
-
Wprowadzanie danych do policyjnych baz danych.
-
Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości z zakresu łączności i informatyki
Wymagania niezbędne:
-
-
wykształcenie średnie informatyczne
-
doświadczenie zawodowe: minimum 6 miesięczny staż pracy
-
bardzo dobra znajomość obsługi komputera i urządzeń preferencyjnych
-
praktyka lub staż na stanowisku związanym z informatyką i łącznością
-
doświadczenie w pracy z systemami baz danych
-
terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań
-
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe informatyczne
-
umiejętność pracy w zespole
-
komunikatywność
-
samodzielność
-
dyspozycyjność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
życiorys/CV i list motywacyjny,
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie wykształcenia
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo oraz umyślne przestępstwo skarbowe.
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
kopie świadectw pracy oraz innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
-
kopie ukończonych kursów, uprawnień, przeszkoleń
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
-
Dokumenty należny złożyć do: 16 sierpnia 2017 roku
-
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: ”Ogłoszenie o naborze nr 13778”
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia Referatu Ogólnego pod telefonem nr (029) 746 92 23
st.sierż. Marzena Laczkowska