Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika

OGŁOSZENIE o naborze nr 13777 z dnia 1 sierpnia 2017 roku

Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

Inspektora –Zespołu Prezydialnego w korpusie służby cywilnej

 

Miejsce wykonywania pracy: Adres Urzędu:

Ostrów Mazowiecka Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

ul. płk. Karola Piłata 12

 

Warunki Pracy:

  • współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej
  • oświetlenie naturalne i sztuczne
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
  • wymuszona pozycja ciała

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  1. ewidencja przepisów prawnych wpływających do jednostki i ich dystrybucja na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckie

  2. aktualizowanie na bieżąco zbioru aktów prawnych jednostki oraz zapoznanie z przepisami policjantów i pracowników jednostki

  3. sporządzanie przepisów wydawanych na poziomie KPP w oparciu już istniejące,

  4. sporządzanie wykazów na pocztę specjalną

  5. sporządzanie wykazów na Pocztę Polską

  6. comiesięczne rozliczanie kosztów poniesionych przez jednostkę w związku z korespondencją przesyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej

  7. prowadzenie rejestru teczek ,dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych

  8. prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziałów KPP w Ostrowi Mazowieckiej

  9. pisanie poleceń wydanych przez komendanta oraz protokołowanie odpraw

 

Wymagania niezbędne:

 

  • wykształcenie średnie
  • doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w administracji lub pracy biurowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
  • znajomość obsługi komputera
  • terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań,
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

 

WyWymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe administracyjne
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • dyspozycyjność

 

Dokumenty i Oświadczenia niezbędne:

  • życiorys /CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,

Inne informacje:

 

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
  • Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
  • Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
  • Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
  • Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
  • Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

 

Terminy i miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty należny złożyć do: 16 sierpnia 2017 roku

  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej

ul. płk. Karola Piłata 12

07-300 Ostrów Mazowiecka

z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: ”Ogłoszenie o naborze nr 13777”

 

 

Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia Referatu Ogólnego pod telefonem nr (029) 746 92 23

 

st.sierż. Marzena Laczkowska

Powrót na górę strony