Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje pracownika
OGŁOSZENIE o naborze nr 13777 z dnia 1 sierpnia 2017 roku
Komendant Powiatowy Policji w Ostrowi Mazowieckiej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
Inspektora –Zespołu Prezydialnego w korpusie służby cywilnej
Miejsce wykonywania pracy: Adres Urzędu:
Ostrów Mazowiecka Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
Warunki Pracy:
- współpraca z pracownikami urzędów i instytucji administracji państwowej
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
ewidencja przepisów prawnych wpływających do jednostki i ich dystrybucja na poziomie KPP w Ostrowi Mazowieckie
-
aktualizowanie na bieżąco zbioru aktów prawnych jednostki oraz zapoznanie z przepisami policjantów i pracowników jednostki
-
sporządzanie przepisów wydawanych na poziomie KPP w oparciu już istniejące,
-
sporządzanie wykazów na pocztę specjalną
-
sporządzanie wykazów na Pocztę Polską
-
comiesięczne rozliczanie kosztów poniesionych przez jednostkę w związku z korespondencją przesyłaną za pośrednictwem Poczty Polskiej
-
prowadzenie rejestru teczek ,dokumentów, dzienników i książek ewidencyjnych
-
prowadzenie powielarni dla potrzeb Wydziałów KPP w Ostrowi Mazowieckiej
-
pisanie poleceń wydanych przez komendanta oraz protokołowanie odpraw
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie
- doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w administracji lub pracy biurowej
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność organizowania stanowiska i czasu pracy
- znajomość obsługi komputera
- terminowość, staranność i precyzja w wykonywaniu zadań,
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WyWymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe administracyjne
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- samodzielność
- dyspozycyjność
Dokumenty i Oświadczenia niezbędne:
- życiorys /CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania nie zbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Inne informacje:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.
- Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę.
- Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie.
- Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
- Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
- Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.
Terminy i miejsce składania dokumentów:
-
Dokumenty należny złożyć do: 16 sierpnia 2017 roku
-
Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Ostrowi Mazowieckiej
ul. płk. Karola Piłata 12
07-300 Ostrów Mazowiecka
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: ”Ogłoszenie o naborze nr 13777”
Wszelkich dodatkowych informacji udzielają pracownicy Zespołu Kadr i Szkolenia Referatu Ogólnego pod telefonem nr (029) 746 92 23
st.sierż. Marzena Laczkowska