Aktualności

Ostatnie w tym roku przyjęcia do służby w Policji. Bez obaw, w następnym roku będą kolejne

Data publikacji 21.10.2022

Pomimo tego, że w grudniu odbędzie się już ostatnie przyjęcie do służby w Policji na terenie województwa mazowieckiego, to nadal osoby zainteresowane przystąpieniem do służby mogą składać dokumenty niezbędne do wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego.

W Komendzie  Miejskiej Policji w Płocku czekamy na kandydatów w każdy poniedziałek i piątek w godzinach 8.00 - 10.00 oraz w każdą środę w godz. 13.00 - 15.00. Warto wcześniej skontaktować się z Zespołem Kadr i Szkolenia pod nr telefonu  47 70 512 49.

Osoby zainteresowane  przyjęciem  do  służby  w  Policji  powinny  złożyć  OSOBIŚCIE w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku następujące dokumenty :

  •  podanie o przyjęcie do służby w Policji;
  • wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru;
  • kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru;
  • kserokopie innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów.  

Kandydat zobowiązany jest okazać na każdorazowe żądanie pracownika doboru:

  • dowód osobisty,
  • książeczkę wojskową, jeżeli kandydat jest objęty ewidencją wojskową.

Wszelkie informacje oraz wskazówki dla kandydatów dostępne są na stronie : https://mazowiecka.policja.gov.pl/wpl/praca/informator-dla-kandydat.

 

 

Powrót na górę strony