Ostatnie w tym roku przyjęcia do służby w Policji. Bez obaw, w następnym roku będą kolejne
Pomimo tego, że w grudniu odbędzie się już ostatnie przyjęcie do służby w Policji na terenie województwa mazowieckiego, to nadal osoby zainteresowane przystąpieniem do służby mogą składać dokumenty niezbędne do wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego.
W Komendzie Miejskiej Policji w Płocku czekamy na kandydatów w każdy poniedziałek i piątek w godzinach 8.00 - 10.00 oraz w każdą środę w godz. 13.00 - 15.00. Warto wcześniej skontaktować się z Zespołem Kadr i Szkolenia pod nr telefonu 47 70 512 49.
Osoby zainteresowane przyjęciem do służby w Policji powinny złożyć OSOBIŚCIE w Komendzie Miejskiej Policji w Płocku następujące dokumenty :
- podanie o przyjęcie do służby w Policji;
- wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru;
- kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru;
- kserokopie innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów.
Kandydat zobowiązany jest okazać na każdorazowe żądanie pracownika doboru:
- dowód osobisty,
- książeczkę wojskową, jeżeli kandydat jest objęty ewidencją wojskową.
Wszelkie informacje oraz wskazówki dla kandydatów dostępne są na stronie : https://mazowiecka.policja.gov.pl/wpl/praca/informator-dla-kandydat.