Dostępność KMP

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Miejskiej Policji w Płocku

Data publikacji 06.09.2023

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).

Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.

 

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Miejskiej Policji w Płocku można:

- wysłać na adres: Komenda Miejska Policji w Płocku, Al. Kilińskiego 8 ; 09-400 Płock

- złożyć osobiście u dyżurnego Komendy Miejskiej Policji w Płocku, Al. Kilińskiego 8 ; 09-400 Płock. Komenda Miejska Policji w Płocku działa całodobowo.

- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: prasowy.kmpplock@ra.policja.gov.pl

- przesłać na skrzynkę EPUAP.

Powrót na górę strony