ZOSTAŃ POLICJANTEM NA MAZOWSZU-promocja zawodu policjanta na festynie w Zwoleniu
Policjanci z Komendy Powiatowej Policji w Zwoleniu w niedzielę (08.09.br.) uczestniczyli w „XXIV Dożynkach Powiatowych ” w Zwoleniu. Podczas festynu mundurowi prowadzili rozmowy profilaktyczne m.in. na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Zorganizowane wydarzenie było również dobrą okazją, aby promować zawód policjanta i przybliżyć zainteresowanym osobom jak wygląda służba w policyjnym mundurze.
W trakcie festynu funkcjonariusze mieli okazję spotkać się z uczestnikami przedsięwzięcia, opowiedzieć im o swojej pracy, a także przedstawić wyposażenie służbowe, które policjanci wykorzystują do codziennej służby. Uczestnikom festynu wręczano również elementy odblaskowe. Mundurowi poświęcili również czas dla osób, które rozważają wstąpienie w Nasze „szeregi”. Opowiedzieli zainteresowanym na własnym przykładzie jak wyglądał ich proces rekrutacji oraz jakie warunki należy aktualnie spełnić, aby rozpocząć służbę w Policji. Dziękujemy organizatorom za zaproszenie!
W razie wszelkich pytań należy się skontaktować z Zespołem Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Zwoleniu przy ul. Batalionów Chłopskich 14 , tel. 47 702 72 12.
SŁUŻBĘ W POLICJI MOŻE PEŁNIĆ:
- obywatel polski o nieposzlakowanej opinii
- nieskazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe
- korzystający z pełni praw publicznych
- posiadający co najmniej średnie wykształcenie lub średnie branżowe
- posiadający zdolność fizyczną i psychiczną do służby w formacjach uzbrojonych, podległych szczególnej dyscyplinie służbowej, której gotów jest się podporządkować
- dający rękojmię zachowania tajemnicy stosownie do wymogów określonych
w przepisach o ochronie informacji niejawnych
Ponadto osoby podlegające kwalifikacji wojskowej powinny posiadać uregulowany stosunek do służby wojskowej tj. odbytą zasadniczą służbę wojskową lub zostać przeniesione do rezerwy.
Osoby zainteresowane przyjęciem do służby w Policji powinny złożyć OSOBIŚCIE w Komendzie Miejskiej / Powiatowej Policji lub w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji z/s w Radomiu ul. 11 - ego Listopada 37/59 (parter) we wtorek w godz. 9 00 - 15 00 oraz w środę i czwartek, w godz. 9 00 - 13 00, (tel. 47 701 31 19, 47 701 31 20, 47 701 20 15, 47 701 20 63, 47 701 20 04)
INFORMUJEMY, ŻE DOKUMENTY MOŻNA ZŁOŻYĆ OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 07:30-15:30 W ZESPOLE KADR I SZKOLENIA
KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W ZWOLENIU TEL. 47 702 72 12, 47 72 00, I PIĘTRO, POK. 136
NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
- podanie o przyjęcie do służby w Policji
- wypełniony kwestionariusz osobowy (część A i B)
- kopie w postaci papierowej dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru
- kopie w postaci papierowej świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby, jeżeli wcześniej kandydat pozostawał w stosunku pracy lub służby - oryginały dokumentów do wglądu na każdorazowe żądanie pracownika doboru
- kopia w postaci papierowej książeczki wojskowej albo innego dokumentu potwierdzającego uregulowanie stosunku do służby, jeżeli kandydat jest objęty ewidencją wojskową
- kopia w postaci papierowej innych dokumentów, jeżeli ich obowiązek wynika z odrębnych przepisów
Kandydat zobowiązany jest okazać na każdorazowe żądanie pracownika doboru: dowód osobisty.
INFORMACJE DOTYCZĄCE PROCEDURY KWALIFIKACYJNEJ dostępne są na stronie internetowej Komendy Głównej Policji (www.policja.pl) oraz Komendy Wojewódzkiej Policji zs. w Radomiu (www.mazowiecka.policja.gov.pl)
st.asp. Katarzyna Cieślik