Zaświadczenia

Zaświadczenia

Data publikacji 25.11.2016

ZASADY WYDAWANIA ZAŚWIADCZEŃ

Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce informuję, że aby uzyskać zaświadczenie ze zdarzenia drogowego należy wypełnić odpowiedni WNIOSEK o WYDANIE ZAŚWIADCZENIA ZE ZDARZENIA DROGOWEGO i dostarczyć do Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, ul. Janusza Korczaka 16 07-409 Ostrołęka.

 

Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty w kwocie 17 zł na konto lub bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta w Ostrołęce - nr konta 62 1020 1592 0000 2702 0224 4457 , tytułem  ZAŚWIADCZENIE ZE ZDARZENIA DROGOWEGO.

Kasy Urzędu Miasta Ostrołęki są czynne:

  • plac gen. Józefa Bema 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 15:00, we wtorki 8:15 – 16:00,
  • ul. Kościuszki 45 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 14:30, we wtorki 9:00 - 16:30.

Wnioski można składać tylko osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30.

Powrót na górę strony