Zaświadczenia
Data publikacji 25.11.2016
ZASADY WYDAWANIA ZAŚWIADCZEŃ
Wydział Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce informuję, że aby uzyskać zaświadczenie ze zdarzenia drogowego należy wypełnić odpowiedni WNIOSEK o WYDANIE ZAŚWIADCZENIA ZE ZDARZENIA DROGOWEGO i dostarczyć do Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce, ul. Janusza Korczaka 16 07-409 Ostrołęka.
Do wniosku należy dołączyć potwierdzenie dokonania opłaty w kwocie 17 zł na konto lub bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta w Ostrołęce - nr konta 62 1020 1592 0000 2702 0224 4457 , tytułem ZAŚWIADCZENIE ZE ZDARZENIA DROGOWEGO.
Kasy Urzędu Miasta Ostrołęki są czynne:
- plac gen. Józefa Bema 1 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:15 - 15:00, we wtorki 8:15 – 16:00,
- ul. Kościuszki 45 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 14:30, we wtorki 9:00 - 16:30.
Wnioski można składać tylko osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 07.30-15.30.