INFORMACJA O BRAKU DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ I INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W GRÓJCU
Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.
W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza
Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.
Sposoby przekazania informacji
Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Grójcu można:
- wysłać na adres: Agnieszka Wójcik, Komenda Powiatowa Policji w Grójcu, ul. Brzozowa 108, 05-600 Grójec,
- złożyć osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Grójcu, ul. Brzozowej 108, 05-600 Grójec. Skretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godz. 7.30-15:30,
- przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: agnieszka.wojcik1@ra.policja.gov.pl
- przesłać na skrzynkę ePUAP