Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
Przejdź do wyszukiwarki
Mapa strony
Tag Oszukana metodą „na pracownika banku” - 44-latka z Ostrołęki straciła ponad 12 tysięcy złotych -
KMP w Ostrołęce
Otwórz wyszukiwarkę
Menu
Wyszukiwarka
Zamknij wyszukiwarkę
szukaj
Szukaj
Wyszukiwarka zaawansowana
Informacje
BIP KMP Ostrołęka
Regulamin Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce
O Policji
Wydziały Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce
Kierownictwo
Komisariat i Posterunki Policji
Kryminalne
Kierownictwo Wydziału Kryminalnego
Poszukiwani
Zaginieni
Prewencja
Kierownictwo Wydziału Prewencji
TWÓJ DZIELNICOWY
Referat do spraw Wykroczeń i Postępowań Administracyjnych
Zespół do Spraw Profilaktyki Społecznej Nieletnich i Patologii
Dzialania profilaktyczne
APELE
Oddziały o profilu mundurowym
Ruch Drogowy
Kierownictwo Wydziału Ruchu Drogowego
Inżynieria w Ruchu Drogowym
Praca
Zostań Policjantem na Mazowszu
Zespół Kadr i Szkolenia KMP Ostrolęka
Ogłoszenia o doborze do Policji
Oferty
Praktyki studenckie
TWÓJ DZIELNICOWY
Kontakt
KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OSTROŁĘCE
Ostrołęka Dzielnicowi Rewir I
Ostrołęka Dzielnicowi Rewir II
Gminy Olszewo-Borki, Rzekuń i Lelis
KOMISARIAT POLICJI W MYSZYŃCU
POSTERUNEK POLICJI W ŁYSYCH
POSTERUNEK POLICJI W BARANOWIE
POSTERUNEK POLICJI W CZERWINIE
POSTERUNEK POLICJI W GOWOROWIE
POSTERUNEK POLICJI W KADZIDLE
OBSŁUGA INTERESANTÓW
SKARGI I WNIOSKI
SYGNALIŚCI
KONTAKT DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH
OFICER PRASOWY
ZESPÓŁ KONTROLI
PRAWA CZŁOWIEKA
Dostępność KMP w Ostrołęce
RODO/DODO
Strona główna
Tagi
Oszukana metodą „na pracownika banku” - 44-latka z Ostrołęki straciła ponad 12 tysięcy złotych
Tag Oszukana metodą „na pracownika banku” - 44-latka z Ostrołęki straciła ponad 12 tysięcy złotych
Rozmiar czcionki
czcionka normalna
czcionka średnia
czcionka duża
↓ Pokaż informacje dodatkowe ↓
Oszukana metodą „na pracownika banku” - 44-latka z Ostrołęki straciła ponad 12 tysięcy złotych
Policjanci z Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce prowadzą postępowanie w sprawie oszustwa, którego ofiarą padła 44-letnia mieszkanka miasta. Kobieta uwierzyła osobie podającej się za pracownika banku i przekazała dane umożliwiające dokonanie kilkunastu szybkich płatności. Straty wyniosły aż 12 600 złotych. W przypadku otrzymania telefonu od osoby przedstawiającej się za pracownika banku zawsze należy być niezwykle ostrożnym i nie podawać telefonicznie danych do naszego konta, ani też nie przekazywać kodów do szybkiej płatności. Najlepiej wtedy szybko zakończyć połączenie i samemu zadzwonić do naszego banku na numer, który mamy do niego zapisany od lat, a nie ten, który podaje nam rozmówca. Warto też udać się do placówki banku i sprawdzić każdą taką sytuację.
Powrót na górę strony
Facebook
Twitter