Aktualności

OFERTA PRACY

Data publikacji 30.10.2023

Komenda Powiatowa Policji w Grójcu poszukuje kandydatów na stanowisko Inspektor ds. BHP.

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W GRÓJCU

poszukuje kandydatów na stanowisko Inspektor ds. BHP

 

Wymiar etatu: 0,45 (16 godzin tygodniowo)

Wynagrodzenie: 2 087,93 brutto + wysługa lat

Miejsce wykonywania pracy: Komenda Powiatowa Policji w Grójcu

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa pracy.

2. Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy.

3. Udział w opracowaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji ogólnych dotyczących BHP.

4. Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków w służbie oraz przy pracy.

5. Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności wypadków w służbie oraz przy pracy, a także zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków.

6. Udział w wykonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą.

7. Przeprowadzanie szkoleń podstawowych i okresowych dla funkcjonariuszy i pracowników Policji.

6. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w  środowisku pracy.

 

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy:

- wykształcenie wyższe w zakresie BHP,

- szkolenie inspektorów ochrony przeciwpożarowej, 

- doświadczenie zawodowe -3 lata,

- obsługa komputera, 

- umiejętność organizowania pracy własnej, 

- komunikatywność,

- samodzielność,

- umiejętność analitycznego myślenia. 

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

- życiorys i list motywacyjny,

- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych - RODO,

- oświadczenie lustracyjne,

- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

- kopie świadectw pracy.

 

Oświadczenie musi być podpisane w własnoręcznie, opatrzone aktualną datą.

Nie  zwracamy nadesłanych dokumentów.

 

TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: 10 listopada 2023 r.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 47 702 62 42, 47 702 62 56 oraz adresem e-mail: agata.korczak@ra.policja.gov.pl. 

Powrót na górę strony